Contacontos Samaín

-Se nos gustan os contos?

-Claro!

-Que temos aos mellores contadores e contadoras do mundo no noso cole?

-Por suposto! Para nós, insuperables.

 

Canto de especial teñen as historias contadas polas nosas familias!

Gracias a moreas a todas as que vos achegastes neste Samaín, facédesnos moi felices!

Ollade, premendo aquí, o moito que desfrutamos.

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

O facho olímpico

 Creamos esta curta coa técnica spot-motion, na que todo o alumnado de 4º de infantil elaborou as personaxes, escenarios, fotografía e voc...